luni, 16 august 2010

Apus de soare

Greierii cântă ca apucaţii în grădină. Căldura din zilele astea m-a secat de inspiraţie. Nici cei mai înverşunaţi îndrăgostiţi nu se gândesc să se apropie la mai mult de -10 cm unul de celălalt. Prunele cad sec din pomi. Câinele meu aproape îşi calcă pe limbă când se târăşte de la o umbră la alta. Eu am o relaţie specială cu soarele. Dar există uneori iubiri care sfârşesc prin a te sufoca. Mă uit spre cer în speranţa că va veni şi pe uliţa mea ploaia. Am reuşit să stau câteva ore pe terasă şi să pictez câteva flori. Seara. La apus. Cam opărite şi ele. Atât am putut scoate. Până la primii stropi de ploaie, să ne revedem sănătoşi.


Respecte!

6 comentarii:

  1. Ai mult talent,plecaciuni,dar vrem sa vedem si altceva,nu doar flori in vaza.Fiindca ai vorbit de iubiri sufocante,vreau sa vad,daca-mi vei permite, viziunea ta asupra "iubirii sufocante" pe panza.Arata-mi,te rog,"o iubire arsa".
    Astept cu interes viitoarea panza.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. De iubiri sufocante, as fi lipsita de modestie daca as spune ca am avut parte. Iubire "arsa"?! Asta nu prea stiu ce-ar putea fi. Oricum, nici una nici alta nu cred ca pot fi transpuse pe panza. Sau, mai corect, nu de mine. Cred ca am pictat si altceva in afara de flori, dar, uite, ca sa vezi ca-s perceptiva la sfaturi, am sa incerc ceva.. nu stiu, cu totul altceva. Sanatate si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa cred ca atatia ani n`ai stiut ca ai acest talent .. Sa`i multumesti ingerului si din partea mea :)ca ni te`a daruit si astfel.. ador soarele , iubesc florile, ma incanta florile de soare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, n-am stiut atatia ani ca am talent, nu-s sigura nici acuma de asta:)) Iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asteptand ploaia/
    Soare /
    Si fierbanteala amiezii.

    Pleostite/
    Florile in soare/
    Unde-i stropul cerului?

    Arigato gozaimashita!!

    RăspundețiȘtergere