miercuri, 27 octombrie 2010

FLORI DE GHEAŢĂ

După o pauză destul de lungă, m-am hotărât să mă (re)apuc de treabă. De data asta, m-a inspirat tubul cel mai mare de vopsea din dotare, şi anume cel cu alb. Ei bine, trebuie să ştiţi că iniţial, mă gândeam să iasă oarecum altceva, dar în faza asta m-am oprit şi am zis: Îmi place! Iar eu când hotărăsc că-i gata, apoi e chiar gata. Poate să mă roage şi mama, că eu nu mai trag nici măcar o liniuţă. Azi am mai băgat o geană pe net, la secţiunea flori. Ca de fiecare dată, am oftat adânc şi mi-am zis în sinea mea: eu aşa n-am să pot picta niciodată! Dar, ca de obicei, cineva îmi şopteşte: „Nu te lăsa, fată! Hai că şi ale tale arată a flori. Cine zice că nu-i aşa, înseamnă că n-a mirosit niciodată o floare cu sufletul”. Ei bine, sunt sigură că nici voi n-aţi rezista la asemenea îndemnuri. Aşa că, dacă aflaţi cam ce flori pot fi astea pictate de mine, nu ezitaţi să mă contactaţi. Până voi fi un om informat, eu le-am spus, simplu, flori de gheaţă.

În speranţa că veţi fi întotdeauna calzi la suflet, să ne reîntâlnim sănătoşi.
Respecte!

Notă: A se păstra departe de sursă directă de căldură : )

11 comentarii:

  1. Extraordinar de cald :) Imi place la nebunie ,astept licitatia la el , am observat ca au inceput licitatiile .Bafta!
    (L)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna Misha ....ssunt Gabi(Olguta numele de "scena" din scrablle)cu fetita Otilia
    pentru care am primit din partea ta cel mai frumos cadou un mare tapet cu poza Otiliei)

    Ma bucur sa te regasesc ,stiam ca esti o luptatoare dar tu esti mult mai mult , esti o invingatoare si nu oricare , ci una creatoare :)

    Mi-am deleectat priviea cu tablourile tale , sunt pline de profunzime , de trairi ...de spirit .Felicitarisi da-i inainte , ASTA E CALEA
    A trebuit sa ai aceasta incercare ca sa descoperi aceasta pasiune, dar eu zic ca nimic din ce ai avut inainte nu se compara cu ce ai acum , si ca acum abia te bucuri de tot ceea ce inseamna viata .

    In alta ordine de idei as vrea sa promovez ceea ce faci tu mai ales ca am posibilitatea expunerii unui vernisaj (la mine la locatie).Astept sa-mi spui de orice ai nevoie si sa ma anunti cand esti pregatita sa-l tii .Poti merge chiar pe o tema legata de copii si nu numai ...deci un vernisaj la Bucuresti locatie asigurata , promovare asigurata , masa si cazare asigurata .Daca pana atunci ai nevoie de ceva nu ezita sa -mi spui . Te tzuc si astept sa-mi dai vesti
    Gabi

    Il pusesem initial la un articol din iunie dar mi-am dat seama canu l-ai citit asa ca am dat copy paste aici zic sa ma bag si eu mai in fata poate ,poate m-oi vedea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Olgutaaaaaaa:) Ce surpriza! Te vedeam eu si acolo unde ai scris prima data, dar e drept ca nu se stie exact cand. Iti multumesc din suflet pentru oferta pe care mi-o faci. Adevarul este ca da, imi doresc mult sa fac si portrete de copii, dar ei nu se stiu "cere":)) Iar de la copilul meu cade umbra de pe la... 2 metri:)) Este tentanta propunerea ta si iti dai seama ca n-am sa-i dau cu piciorul:p Doar ca imi mai trebuie ceva timp sa se mai adune niste picturi, c-am ramas cu prea putine pentru o expozitie de... om serios:) Iti dau adresa mea de mes, ca sa putem povesti mai pe indelete: mihaela4u2. Pup-o pe Otilia din partea mea. Si pe Alex, fireste! Cu mult drag, te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Flori albe/
    In geam/
    Tacere.

    In camera/
    Miros de iarna/
    Si focul.

    Arigato gozaimashita!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Meikyo, doar de dragul haikurilor tale mai pictez, din cand in cand, altceva decat portrete. Multumesc:) Frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)de gheata?par calde si zambitoare floricelele tale:)si faldurile acelea elegante si albe ca neaua le sporesc frumusetea...senzatia e ca daca intinzi mana si le atingi ,prin viata....frumos!bravo!

    RăspundețiȘtergere
  7. prind mai exact :))) am papat un "d" :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie, albul, in general, imi da senzatia de rece. Si-n plus, imediat dupa ce le-am pictat, aveau o stralucire de parca erau inghtetate. Ma bucur ca iti plac, Nicol. Pup}{

    RăspundețiȘtergere
  9. cu siguranta sunt florile mele preferate de munte; fara sa citesc comentariile mi-am zis: "flori -de -colt!!!" si pentru ca ai cerut parerea, ti-am dat-o.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, anonim, ai dreptate, sunt fori de colt:)

    RăspundețiȘtergere