vineri, 10 iunie 2011

Sesiune!!!

Pentru că sunt în sesiune, e limpede că am muuuult timp la dispoziţie şi voi încerca să postez mai des. Dacă mai ţinea, fie şi o singură zi, şcoala, ajungeam într-o dungă şi cu capul, nu doar cu fizicul. Dacă şi fabricile ar face biscuiţi aşa subţirei ca mine… Azi voi posta un abstract mititel. Nu de alta, dar să vedeţi cât sunt de „multipensulară”. Nici nu ştiu ce au unii de tot insistă să afle ce stil am eu. Apoi stil ne trebuie nouă, sau pită pe masă? Aici râd (sau nu?). În altă ordine de idei, amatorii de scrabble să nu uite că avem pe 9-10 iulie campionatul de scrabble în Baia Mare (nu scriu la Baia Mare că rebusiştii s-ar putea să profite). M-am străduit să găsesc ceva şi ieftin şi drăguţ, că poate veniţi cu toţii, deşi e la capătul lumii. Măcar aşa, de dragul meu ca organizator. Că ce-o să iasă, vom vedeam.
Vă pup (fetele să nu mai stea la rând). He-he!

Un comentariu: