joi, 22 decembrie 2011

Galeria jucătorilor de scrabble – Alexandru Lacatis




Nici că puteam picta un portret mai potrivit acum, în ajunul sărbătorilor de iarnă. Şi spun asta pentru că Alexandru Lacatis – Mihu cum ne place nouă să-i spunem – degajă atâta blândeţe, încât eu, ca femeie, mă simt chiar niţel cam neşlefuită în preajma lui. Poate tocmai pentru că este înalt şi solid, încape în el atâta bunătate şi bun simţ. Sincer, dacă s-ar putea clona, aş fi prima înscrisă pe listă pentru a primi un exemplar. Acum, veţi spune că ce mare chestie, că e plină lumea de bărbaţi „bine”. Bine, bine, dar poate nu ştiţi că, spre deosebire de cei „bine”, Mihu al nostru, dacă ar putea şi dacă ar vrea, ne-ar da şi nouă puţin din „mintoşenia” lui. Şi tot i-ar rămâne cât să-i prisosească. Şi, ca să mă credeţi, punctez ceea ce am spus, felicitându-l pentru poziţia de campion naţional, pe anul 2011, la scrabble.
Un An Nou fericit, dragă Mihu!

(pictura in ulei pe panza, 30x40 cm)

4 comentarii:

  1. Bravo, Misha, excelent tabloul! Eu credeam ca e poza... Sarbatori fericite tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Alice! Sarbatori fericite si voua. Va imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand e vorba de Mihu poti sa spui " Dragul de Mihu" ...Felicitari pentru tablou si pe aceasta cale, " Felicitari Mihu ! " pentru locul 1 la campionat . Sarbatori fericite tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pic, fanul meu nr.1. Îţi doresc Sărbători frumoase şi te îmbrăţişez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere