marți, 13 iulie 2010

Cum se rezolvă criza



Eu am o propunere. Serioasă. În locul elegantelor săli parlamentare, fiecare dintre aleşii noştri să ocupe un loc, în tihnă, cam aşa, ca în tabloul meu. Omu’ şi scaunu’. Fără nici un fel de constrângeri . După plecarea modelului meu, am un loc disponibil. Îl ofer cu mare drag unuia dintre cei care ne conduc – sau, mă rog, aşa cred ei – ţara.
Avantajele propunerii mele:
1) nu se poate instala laptop pentru vizionat meciuri sau maseuze chinezoaice.
2) nu se poate certa cu colegul din opoziţie (de fapt, în această situaţie, nu are nimeni opozanţi; toţi fiind cât se poate de egali)
3) pot face tot ce le trece prin… cap (cap?!)
4) legile, ordonanţele şi alte cele emanate de domniile lor, vor merge direct acolo unde le este locul – care va să zică, se elimină birocraţia.
Notă: Pentru relaxare, din vreme în vreme, se poate trage apa. Susurul produs va fi cel a unui izvor cristalin de munte. Adevărată sursă de inspiraţie pentru aleşii noştri.
Ei dacă nici aşa nu va merge treaba în ţara asta, mai gândiţi şi voi ceva, că eu sunt, deja, la limită.
În speranţa că Gânditoarea mea le va da de gândit şi altora, să ne revedem cu bine săptămâna viitoare, după ce mă întorc de la turneul de scrabble. Acolo, fireşte, nu merg să gândesc (asta este tema zilei, da?), merg doar să văd jucători adevăraţi şi să vin acasă cu sentimentul că sunt mai paralelă la întoarcere decât la plecare.
Şi, dacă tot a venit vorba de scrabble, poate vă tentează să încercaţi – cei care încă n-aţi făcut-o – să îngroşaţi rândurile celor ce îndrăgesc acest minunat joc, scrabble.
Până atunci, să auzim de bine.
Respecte!

Lucrare executata in ulei,pe panza, pe sasiu de lemn, dimensiuni 60x40 cm, rama inclusa

13 comentarii:

  1. Hi. Buna ideeeeeeea. Dar astept si un model masculin (ca astia ingroasa randurile, sau Elenutza intruchipeaza....totul ?). Nais dei. Eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, anonim. Nu, elenutza nu intruchipeaza totul, doar ca, se stie, femeia este, pana la urma, cea care conduce:) Orice pozitie ar ocupa... :)) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu as fi asa sigura pe chestia " instalarii laptopului si a certei cu colegul":)))
    Cat despre legi si ordonante.......cam mare poluarea:D
    La vremuri de criza , e buna slana la mare:)...sper sa vin acolo

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai o imaginatie ceva de speriat :)))))se pare ca asta e locul unde gandesc ei ordinea de zi a sedintelor,de asta se simte mereu miros "imbietor" in ceea ce spun sau ce fac pe la TV...ce sa mai zic?ma surprind placut toate lucrarile tael,fie ele ironice sau pline de emotivitate...bafta in continuare!si la turneul de scrabble draga mea,fa-i praf !

    RăspundețiȘtergere
  5. As dorii sa fiu spirituala sau sa spun ceva "inteligent" sa imi "fortez" mintea sa scoata dex-ul si sa "spuna" cuvinte elevate...Nu pot privi astazi pictura ca un simplu "spectator".Poate ma vad pe mine,pe ganduri,ganduri negre,de renuntare de sine,de renuntare la tot si toti,de...ore,zile,ani,de..gandire...in care nu iti vezi rostul si menirea...Ma regasesc(chiar daca nu ne asemanam fizic),in lucrarea ta.Imi cer scuze pt postarea "sumbra"!Ignora-ma!Stii ca ai toata admiratia mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. m-am uitat la tablou din prima zi,ma uit si acum.
    vad si mai putine comentarii ca la altele.
    tabloul e ok,bine lucrat,cred ca tema aleasa a incurcat admiratorii .avea dreptate nicole,ai o imaginatie ceva de speriat :)mie frica sa ma gandesc la ce tema vei alege data viitoare :)ce flori,ce naturi statice?stai sa vezi ce poate scoate mintea unui pictor:)
    tu picteaza,noi apreciem,poate vom intelege mereu ce vrea sa transmita tabloul-mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Picderoua,
    Speram sa ne vedem la Severin, dar ne-ai fentat. Cred ca, totusi, ai fost inspirata c-ai "sarit" peste etapa asta. A fost atat de cald, ca si mintea ni s-a inmuiat. Poate ne vedem la mare...? Te pupa Picdesomn:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nicol draga... am vazut ca nu mi-ai scris nimic pana acuma si credeam ca si pe tine te-a lovit marea pudoare:p N-am facut decat turneul praf. Caldura mare si obositor tare. In rest, toate bune. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Zgripzi, cred ca esti sigura persoana care are ganduri "sumbre" la vederea picturii asteia. In rest, doar zambete. Probabil ca tu ai prins doar gandurile modelului meu, ignorand ipostaza:) Si,de ce nu, ca doar se numeste "Ganditoarea", nu?:) Adevarul este ca da, uneori iti vine a spune ca viata asta-i de... Dar nu, nu-i de... Doar ne apasa uneori grijile si lipsurile... Hai mai bine sa zambim impreuna. Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  10. Criticdegang, imi era teama ca te vei abtine la tabloul asta:) De fapt, imi era teama, la un moment dat, ca nu-mi va scrie nimeni nimic. Mi-a spus doamna din vecini ca-i frumos tabloul.. da no.. subiectul... Eu ma gandeam ca daca mergi la cineva in vizita si vezi un tablou cu flori, il admiri si peste 5 minute uiti de el. Dar asa, zice omu: mai, am fost la aia si aveau un tablou cu o tipa pe buda. Tare!!! Pana la urma, poate ramane in amintirea unora (familia respectiva) ca "aia cu tabloul cu(ca) o buda":)) Iti multumesc - a cata oara? - pentru aprecieri. Sanatate!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu sper sa fi fost si frumos,nu numai obositor si cald.Noi facuram tot ce a depins de noi ca sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, ti fost gazde minunate. Va multumesc Mihaela si Meikyo !

    RăspundețiȘtergere
  13. acolo cu siguranta veti citi ati fost :)

    RăspundețiȘtergere