joi, 24 februarie 2011

Casă de piatră!

Un bun prieten de-al meu are o prietenă. Prietena are un prieten, care, din câte am înţeles, va decădea din drepturi, devenindu-i, aţi ghicit, soţ. Prietenul meu s-a gândit că, poate, viitorului soţ al prietenei lui îi va pica tare bine să-şi alinte privirea cu portretul miresei – încă - prietena lui. Nu s-a gândit prietenul meu că, dacă-i era lui – adică prietenului ei, prieten, nu ar fi făcut asta. De ce? Simplu: când primeşti cadou de nuntă un fier de călcat, sigur va fi însoţit de alte 5 fiare de călcat. Dacă primeşte cadou un cuptor cu microunde, sigur va fi al şaptelea. Şi tot aşa, multiplu de 3 până la 10 (în cel mai fericit caz). Deci, prietenul prietenei prietenului meu, putea vinde surplusul de daruri similar-identice. Aşa însă, rămâne o viaţă cu portretul. Că cine îl mai cumpără, în caz că nu le place? Nimeni. De ce? Pentru simplu motiv că, prietena prietenului meu va deveni soţia prietenului ei şi, na, dacă-i măritată, măritată rămâne. Şi, ca să termin în aceeaşi manieră, răspicat spun şi cu mâna pe inimă: Casă de piatră, prieteni dragi. Că, nu-i aşa, prietenii prietenilor mei, sunt şi prietenii mei.
Respecte!



6 comentarii:

  1. Scumpo ... gindesti complicat spre sfirsit. De cind ai aflat tu in viata ta ca daca o femeie se marita maritata ramine ? : ))) traim in secolul XXI, misulico.... Andrea

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa-ti explic eu tie, scumpo?:p Eu, desi traiesc in acelasi secol cu tine, ma gandesc ca nimeni nu face pasul asta fara sperantza ca-l face pentru toata viatza:) Ca noi doua, de exemplu, am ramas cu "sperantza", e cu totul altceva si, cat de repede, vom face analiza problemei la un vin. Pup:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Braque zicea odata ca arta e o rana transformata in lumina. Si cred ca avem aici una dintre definitiile cele mai frumoase ale artei. Chiar daca unii n-au reusit sa transforme rana lor decat intr-o alta rana, victoria celor care au izbutit s-o prefaca in lumina compenseaza infrangerile celorlalti.
    (comentariul poate fi aplicat si panzelor pe care le-am admirat in tacere).

    Felicitari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc, Error. Sper sa ajung ziua in care sa cred la fel despre picturile mele. Inca o data, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma tot uit la tabloul asta, si nu stiu cum sa-ti spun.... la prima privire mi se pare SUPER , apoi ma uit la gura si mi se pare ceva in neregula. Poate ca sunt eu in necunostinta de cauza...., poate ca asa e modelul......tu stii mai bine Mishone. Cat despre toata povestea modelului....... ametesc citindu-l:))). Oricum , BRAVO ! pentru tablou

    RăspundețiȘtergere
  6. Multzam de comentariu, pic. Ideea este ca albul, ca de obicei, iese mai mult in evidenta in poza decat este el in realitate. De aici si impresia de usor nefiresc din postarile mele. Credeam ca v-ati obisnuit deja cu asta:p Modelul meu are gura foarte frumoasa, sa stii. Fara gluma. Pup.

    RăspundețiȘtergere