luni, 14 februarie 2011

Gata sesiunea!!!

Am mai lăsat, pe altarul artei, câteva kilograme din câte aveam – asta aşa, ca să fiu STAS, adică să cântăresc exact cât un sac de ciment (cu ambalaj cu tot). Eu, dragii mei, am luat foarte în serios şcoala asta, însă, din nefericire, am uitat că, aici, notele mai depind de un factor – gustul. Care, fireşte, nu se discută. Dar, una peste alta, e bine, adică am terminat sesiunea cu satisfacţia câtorva amărâte de zecimale după media 9.
Am vacanţă două săptămâni, aşa că voi încerca să recuperez şi să pictez, atât cât m-or ţine… vopselele : ) Deocamdată, postez lucrarea de la examenul de „culoare”.
Pe mâine, cu sănătate.
Respecte!

2 comentarii:

  1. Prima senzatie e ca pe langa ceainicul ala sunt 2 fantomite ce se joaca de-a v-ati ascunselea :)Dar e un aranjament tare dragutttt:)BRAVO !!pentru rezultatele din sesiune

    RăspundețiȘtergere
  2. Fantomitele alea "e" un servet, draga pic:)) Multumesc pentru comentariu. Te imbratisez cu drag }{

    RăspundețiȘtergere