luni, 1 noiembrie 2010

Galeria jucătorilor de scrabble (Valentina Popescu)

Deci, uite că, încet, încet, îi dau gata şi pe arbitri. Da, ştiu că nu l-am semnat. Nu i-am pus nici „bijuurile”, că nu s-a uscat încă vopseaua (dar n-am răbdare să aştept 60 de ani să se usuce: p). Doamna Valentina este, ceea ce se numeşte, o contradicţie în termeni. Adică un avocat trebuie să fie… rău. Unui avocat, după câţiva ani de zile, i se imprimă pe faţă şi în atitudine, un acel ceva ce te ţine la distanţă. Acu, dacă stau să mă gândesc bine, poate fi acel gen de avocat care, cu zâmbetul de buze, dă cu ăia (răi) de pământ. Mie îmi este tare dragă. Şi mai dragă mi-a devenit când am văzut-o îmbrăcată în rochiţă cu… buline. Şi chiar şi mai dragă mi-a devenit când i-am văzut copiii. Toată stima, doamna Valentina.

Să ne revedem sănătoase : )
Respecte!

8 comentarii:

  1. N-am cunoscut-o personal pe DOAMNA Valentina decat recent, dar, da, este o DOAMNA! Iar pictura, ca de obicei, SUPERBA!
    Bravo, Mishule!!

    RăspundețiȘtergere
  2. din punct de vedere balneofizicoterapeutic exista unele aberatii care pot duce cu gandul ciar si pana la infern! ...... dar tabloul este foarte frumos! :D (silviu)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu care ar fi acele aberatii si, sincer, nici nu sunt curioasa. Multumesc pentru aprecieri, Silviu. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. am cea mai tare mamica din lume! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-l intrebam pe fiul meu daca e de acord cu tine!?:D Pup fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere