sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Tehnica mixtă


      Printre alte teme, am de făcut şi o tehnică mixtă – sau trei? – peste care, iniţial, am vrut să „sar”. Întru început, asta a vrut să fie o acuarelă uscată. A vrut… Că mâna mea a refuzat acuarela, că erau ele, acuarelele, de proastă calitate (tind să cred că a doua variantă e mai bună), nu ştiu. Ştiu însă că am fost gata-gata să arunc desenul ăsta. Dar, cum noaptea e un sfetnic bun, m-am hotărât să folosesc „mânjeala” iniţială pe post de eboşă şi s-o combin cu pastel. 
      Deocamdată sunt mândră de mine. Spun deocamdată, că încă nu le-am văzut pe-ale colegilor. Da-i mai bine aşa, că am şi eu dreptul la un week-end plin de… mine, nu? : )
      Ne vom revedea curând, pentru că mai am de făcut o mulţime de alte chestii pentru examene.
                                                                                         Respecte!

2 comentarii:

  1. Dupa-amaiaza/
    In geamuri/
    Soarele.

    Liniste/
    Pe dealuri/
    Umbre.

    Arigato gozaimashita Mishule!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e o zi, asa, mai la asfintit. Foarte frumoase haikurile, Meikyo, multumesc!

    RăspundețiȘtergere