vineri, 24 septembrie 2010

Galeria jucătorilor de scrabble – Alice Mihai (puricel)

Alice este, după părerea mea, genul de femeie care se copilăreşte şi se va copilări încă mult de-acum încolo. Iar asta se vede nu după comportament – care, fie vorba între noi, este uşor prea matur pentru vârsta ei – ci din zâmbetul din colţul gurii şi din privirea ce nu-i stă locului o clipă. Prezentând-o astfel, aţi zice ca a ieşit un portret de femeie-copil. Ei, nu. Sub nici o formă n-am reuşit să prind altceva decât maturitate. Să mă înşele pe mine ochiul atât de mult? Sau am prins eu ceea ce există la Alice dincolo de aparenţe? Oricum, daca aş fi mama unei astfel de fete, aş tremura de teamă să nu o frângă vreun gest sau vreo vorbă nelalocul lor. Şi, pentru că Alice a intrat în galeria jucătorilor de scrabble (de ani buni de zile, eu doar am subliniat asta), trebuie să spun că este unul dintre jucătorii de care mi-e teamă. Întotdeauna.


Cu drag.

Respecte!

14 comentarii:

  1. Alice...Alice este un spiridus care face si desface :). Alice, in ciuda aparentelor, este o fata f organizata, cu o minte sclipitoare si enorm de mult bun-simt. Ce mai...Alice este Alice!
    Bravo Misha, i-ai prins exact "esenta",super tabloul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri, Cristi. Esenta? Esenta, ca si in cazul de fatza, se pastreaza in recipiente mici:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraordinar cat de bine ai reusit acest portret.Felicitari! astept cu drag urmatoarea postare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice seamana cu una din veveritele lui Walt Disney, c-o fi Chip , c-o fi Dale..... are aceesi privire jucausa:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper din tot sufletul sa nu se supere Alice de comparatia mea

    RăspundețiȘtergere
  6. alice are buzele mai mici in realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai spun o data ca eu nu sunt fotograf?:) E drept ca nici... pictor:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. La cat de relaxati si zambitori sunt cei din portretele tale,ai zice ca scrabble-ul asta e un fel de joc in care se rade mult sau te binedispune;)trebuie ca toata lumea castiga,sau astia sunt doar campionii(cei pe care ii pictezi tu).Sa nu mai vorbim de blandetea de pe chip,ai reusit sa surprinzi probabil si caracterul persoanei.
    Si tanarul acela cu parul alb si privire iscoditoare spune multe si e interesant.

    RăspundețiȘtergere
  9. L-am gasit,in iulie,e Tolstoi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Criticdegang, mai sunt si ursuzi printre noi, dar am inceput cu cei care stiu sa zambeasca:) Da, si mie imi place Tolstoi.

    RăspundețiȘtergere
  11. ai dreptate, mai sunt ursuzi si Ursuze:)))) care stiu sa zambeasca , totusi:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, theiana, am zambetul tau si cu sigurantza il voi imortaliza. pup }{

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca imi permite Misha, as intreba-o pe Alice, a pozat cu Jolidon sau fara Jolidon? Sau era Jelibon?...

    RăspundețiȘtergere
  14. M-am abtinut pana acuma sa raspund, Magodeoz. Abia acuma am aflat de unde vine jocul asta de cuvinte. Ma gandeam eu ca trebuie sa fie ceva...:)

    RăspundețiȘtergere