vineri, 2 iulie 2010

Ochii care se văd, nu se uită!



E o vorbă, cum că ochii care nu se văd, se uită. Eu cred că, aici, e vorba despre ochii soacrei. Că ăia se uită, se uită, nu s-ar mai uita deloc. Ochii de azi, cine-i vede, nu-i mai uită (da, am eu o problemă cu ochii în seara asta). Eu credeam că ochii-s ochi, că diferă, în esenţă, culoarea, pe ici pe acolo, poate unghiul faţă de.. .nas, să zicem. Da nu-i tocmai aşa. Ochi ca cei din pictura de azi, cu siguranţă nu-mi va fi dat să întâlnesc de multe ori în viaţă. Ocupă toată pânza. Cu siguranţă că, dacă îi pictam doar ochii, ar fi recunoscut-o şi băiatul de la cablu, şi fata care vinde ziare, şi vecinul de la două sute blocuri distanţă. Acum, am făcut cum a vrut ea. Peste o vreme, s-ar putea să nu mă rabd, şi să fac cum vreau eu. Un tablou doar cu ochii ei.
Fac eu cum fac, şi reuşesc să-mi minimalizez măiestria în faţa voastră. Da, ştiu, e meritul fetei că are ochii ăştia. Eu, doar i-am stricat puţin, atât cât m-a lăsat penelul.
Cu drag, pe când ne-om revedea.
Respecte!

12 comentarii:

  1. Multumesc, SCC. Te mai astept in "atelierul" meu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristi(Meikyo)3 iulie 2010 la 11:55

    Departe,talangi/
    Zbor de libelula/
    Cerul.

    Ning ciresii/
    Zapada petalelor/
    Zorii.

    Arigato gozaimashita!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Meikyo, va trebui sa schimb denumirea blogului, in "Jurnal de pictura si haiku-uri":) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci, daca ma duc azi sa vizionez cuierul, va trebui sa stau la coada sa te induri sa imi faci portretul? Sau imi trebuie programare? daca am pile pe strada ta, merge? te pup, ajung, vin, primeste-ma

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar cu programare, Andrfa!!! Imi pare rau, da' nu merge cu pile. :)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. zi de zi ma minunez de felul in care pui culorile pe panza;stiu ca nu sunt o cunoscatoare in ale picturii dar imi face placere sa privesc picturile tale;imi place si sa citesc ceea ce postezi in jurnalul tau,se simte spiritul liber si deschis...umorul tau e fin si de bun simt!felicitari misha pentru tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu te minunezi, Nicol? Sa vezi pe mine ce fatza am cand vad ca te minunezi tu:)) Doamne, fa sa nu ma parareasca niciodata fanii mei dragi! Multumesc, Nicol!

    RăspundețiȘtergere
  9. esti misto, sa-ntepenesc daca nu te iubesc tare de tot ♥!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar-ar Dumnezeu sa intepenesti in fiecare zi 5 minute, in fata "lucrarilor" mele. Salutari pisalcosului, spune-i ca i-am zis eu s-o tina tot asa:p Si eu te iubesc, Katja!

    RăspundețiȘtergere