joi, 28 octombrie 2010

TOAMNA

„Lung îşi flutură spre vale,
Ca-ntr-un nimb de glorie,
Peste şolduri triumfale
Haina iluzorie.” (G.Topârceanu)

După aşa un moto, ar trebui să nu mai spun nimic. Dar eu, în mica mea lume, îmi permit să mai adaug câteva cuvinte, doar aşa, pentru a înălţa şi mai mult minunatele versuri ale dragului meu Topârceanu. De parcă asta ar fi posibil : ) Aici, în zona Maramureşului, toamna are, aşa, o culoare aparte. Un farmec greu de redat în cuvinte. Este o poezie cromatică. Este o simfonie a culorilor. Ca să mă credeţi, ar trebui să postez o poză cu toamna de aici. Dar nu pot face asta, pentru că ar păli de tot pictura mea. Şi ce interes aş avea să-mi fac eu, mie, una ca asta? : ) Aşa că, rămâne să mă credeţi, pe cuvânt, că toamna băimăreană este mirifică. Dacă vi se va părea că ceva-ceva din grandoarea toamnei transpare şi în pictura mea, atunci aştept iarna şi primăvara şi toamna. Poate celelalte trei anotimpuri vor fi mai blânde sub penelul meu.
Să aveţi o toamnă lungă.
Respecte!

5 comentarii:

  1. Minunat!
    Imi place mult stilul acesta(am o treaba cu stilul:)si felicitari pentru vernisaj!
    Ma bucur ca ai avut un vernisaj deosebit si ca florile ,culoarea si emotiile au fost peste asteptari!Bluza aia alba cu zulufi a adus un rafinament aparte,felicitari si pentru tinuta!(ca doar nu ma asteptam sa apari cu basca de pictor)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un critic am avut si eu:( Stiu ca nu esti prea bine platit(a), dar eram mandra ca am criticul meu personal:) Multumesc pentru comentariu. Mai negociem?:p

    RăspundețiȘtergere
  3. Galben in frunze/
    Nori /
    Pe dealuri.

    Sus,cerul/
    In lac/
    Plumburiul din el.

    Arigato gozaimashita!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La urmatoarea expozitie, in catalog voi scrie si haikurile postate de tine, la fiecare tablou. Multumesc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere