joi, 25 noiembrie 2010

A mai trecut, uşor, o zi grea

Am petrecut şi azi, nici mai mult nici mai puţin decât 10 ore, în atelier. Din care, 9 ore, sigur în picioare. Asta îmi face bine, pentru că, mi-am dorit, întotdeauna, să fi avut gambele mai groase. Uite că am găsit soluţia : p Frec de două zile nişte cartoane cu cărbune. Astăzi, de-abia, cu chiu cu vai, mi-a ieşit un desen. Vi-l arăt mâine. Astăzi voi posta o pictură făcută ieri. Dacă vi se va părea că nu-i… spectaculoasă, înseamnă că nu vi se pare : )) Este pentru cursul de teoria culorii, unde a trebuit să folosim doar griul neutru. Parcă aşa-i zice. Asta este o temă pentru care trebuie să consumi cinci tuburi de două culori complementare, pentru a obţine acest gri. Iar după ce l-ai obţinut, constaţi că n-ai ce face cu restul de cantitate echivalentă cu 4,5 tuburi. Mâine am „Bazele desenului”, materie pentru care am chinuit acel desen în cărbune. Ca să fiu la zi, nu mai am de făcut decât încă…. 10. Aşa că, dragii mei, vă las, că mi-am adus să lucrez acasă.
Pe mâine. Respecte!

6 comentarii:

  1. Gri/
    Luminos,intunecat
    Si noaptea.

    Prin nori plumburii/
    Doar zambet/
    Apusul.

    Arigato gozaimashita, Mishule!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Supeeeer! Multumesc, Meikyo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac lucrarile de atelier(vad ca esti harnica,sigur prinzi bursa) :),abia astept cele in carbune,se spune ca acestea sunt mai grele.Bunica mea avea un portret facut in carbune pe vremea razboiului si vreau sa spun ca e minunat,cu umbre usoare si pe alocuri cizelat fin,o frumusete.
    Apar rar doar cu scrisul,ca de intrat intru zilnic sa vad ce culori mai amesteci ca apoi sa le dai viata.(de tabloul cu dovleci si fructe am zis ca-mi place?)
    Cat despre restul de gri e numai bine,ai de-o cenusareasa si un cosar:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, criticdegang, nu am nici de cenusareasa, nici de cosar. Ca eu, "profitatoare" ce sunt, am primit din preaplinul de gri al unei colege de atelier. Sper ca acest comentariu sa nu-l citeasca profesorul meu de teoria culorii:p Da, ai spus ca-ti plac leguminoasele mele:)) Multumesc pentru comentariu si, no, acu, ca stiu ca esti prezent zilnic, m-am mai linistit:) Sa ne revedem sanatosi!

    RăspundețiȘtergere