duminică, 20 iunie 2010

De mâine, din nou împreună!



Azi n-am produs nimic. Dar mai ştiu eu pe cineva care, în a 7-a zi, s-a odihnit… De fapt, nu m-am odihnit. Mi-am bătut capul întrebându-mă ce să vă mai pictez. Lumea asta e plină de lucruri frumoase, iar mie nu-mi vine inspiraţia. Mă gândeam că ar trebui să încerc un nud. Acu, pe lângă faptul că nu ştiu ce-ar ieşi – vorbind de măiestria mea – nu ştiu cine mi-ar putea poza. Nud, nud… Nud = dezbrăcat. Dezbrăcat = gol. Gol ar fi frigiderul. Ar fi de-a dreptul inedit să-mi pictez frigiderul. L-aş putea face, de exemplu, verde… Gata cu jocul de cuvinte, că dacă sunteţi măcar pe jumătate obosiţi ca mine, nu veţi pricepe o boabă din ce spun eu aici şi veţi crede că am luat-o pe arătură.
Chiar aşa, fără nimic, nu vă lasă fata. Tabloul pe care l-am postat astăzi este, de fapt, primul pictat de mine. Nu vi l-am arătat de la bun început, de teamă că mă veţi considera extraordinar de novice şi nu veţi mai intra pe blogul meu. Dar mie îmi place şi, tocmai pentru că-i primul, îmi este foarte-foarte drag. E aşa, senin şi liber de orice gânduri. Mă reprezintă!
Vă doresc să aveţi o săptămână plină şi frumoasă.
Pe mâine seară.


6 comentarii:

  1. Imi place verdele din gandurile tale:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Pic:) Da, sunt o optimista. Suntem doua optimiste. Oare, de atata optimism, n-ar trebui sa fim putin mai rubiconde, totusi? :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nud...mmmm...ar fi interesant!Eu ma gandeam ca ai putea sa pictezi un inger,cu aripi serafice,mai mult aer si abur,decat materie ....cred ca l-ai reda ideal...acum scurtez comentariul,ca iarasi vine furtuna,sper sa nu se indragosteasca iarasi de curentul meu electric si sa-l ia cu ea :(

    RăspundețiȘtergere
  4. La vremuri de criza rubiconde:))))Mama draga ai vreo pila pe la vreun " butic 38"? Ca altfel nu stiu cum mi-as schimba garderoba:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. flori de cîmp, nu de aratura! :) efemere dar pline de soare si de viata!
    dragelor, de ce nu mi-ati spus la timp ca va intereseaza ceva slana (am in excedent, ofer si recompensa doritoarelor) si mai ales ex-garderoba mea marimea 38... eu ezit acu' intre 42 si 44 hehe...

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Katia:)
    Noi vrem sa fim mai grase, nu unse :)) Dar, daca dai marimea 38, atunci poate-poate renuntam la slana! Iti multumesc mult pentru aprecieri. Cu drag, Misha.

    RăspundețiȘtergere